Terénní osobní asistence
Když uživatele něco trápí nebo nepříjemně překvapí
1. Pracovníci terénní osobní asistence v případě potřeby pomohou v nepříznivé situaci, poradí v otázkách, které není uživatel schopen sám zodpovědět, a jsou povinni reagovat na změny v průběhu poskytování péče. Pokud vás cokoliv trápí nebo si s něčím nevíte rady, můžete se na ně obrátit.
2. Pokud se jedná o seniory lze využít bezplatnou telefonní linku Krizová a poradenská linka pomoci seniorům 800 157 157, která je k dispozici nepřetržitě.
3. Linku seniorů - 800 200 007, linka je v provozu ve všední dny a o vánočních svátcích v čase od 8- 20 hod.. Na tyto linky se mohou obracet i lidé, kteří se o seniory starají.
4. Následující telefonní čísla v případě zdravotních potíží:
telefon Záchranné služby - 155
Tísňové volání - 112
Hasiči - 150
Policie - 158
Městská policie - 156